A, B, C standów reklamowych jednostronnych
Istnieje wiele form i metod reklamy firmy albo jakiegoś wydarzenia. Jednym z popularnych narzędzi są standy reklamowe jednostronne. Klienci często po nie sięgają ze względu na niski koszt oraz wysoką skuteczność. Przedstawiamy wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat standów reklamowych jednostronnych. Zachęcamy do lektury.
Czym są standy reklamowe jednostronne?
Można powiedzieć, że jest to forma reklamy, którą ulokujemy wewnątrz i na zewnątrz budynku. Nie istnieją ograniczenia co do kształtu, rozmiaru oraz wizualizacji. Standy wykonywane są z różnych materiałów – zazwyczaj kartonu lub tworzywa sztucznego.
Najczęściej przybierają formę ścianki z autorską grafiką. Niektóre są wyposażone w dodatkowe elementy, jak np. otwory na ręce lub/ i głowę służące do zrobienia zabawnego zdjęcia. Wielu klientów decyduje się także na tzw. foto-ściankę, która jest tłem do zdjęcia. Modne są standy – żagle, które stanowią prostokątną planszę wygiętą w łuk. Standy wyposażone są w stabilne i solidne podpory, większość można złożyć i wygodnie przenieść z jednego miejsca na drugie.
Zadanie standów reklamowych
Standy reklamowe jednostronne mają na celu promowanie danej marki, produktu, usługi lub wydarzenia. Dzięki nim wzrasta rozpoznawalność firmy na rynku wśród potencjalnych klientów. Oryginalna wizualizacja na standach może przyciągnąć uwagę niemal każdej osoby. Za niewielkie pieniądze otrzymasz bardzo efektywną reklamę.
Ze względu na funkcjonalność mogą zostać ulokowane w każdym biurze, korytarzu, a nawet wąskiej ulicy. Standy doskonale się prezentują, wykonane są z materiałów najwyższej jakości, są solidne i bardzo wytrzymałe, a więc mogą z powodzeniem służyć przez wiele lat. W szczególności, jeśli zdecydujemy się na standy wykonane z tworzywa sztucznego, który jest odporny na wilgoć, zarysowania, zadrapania, wysokie temperatury. Można wyposażyć ściankę o dodatkowe elementy, jak kieszonki na ulotki lub wizytówki.